30 września, w ramach innowacji pedagogicznej „Gdy dorosnę zostanę…”, trzecioklasistów odwiedził tato Alicji Zięby, aby opowiedzieć o swojej pracy. Dzięki Panu Krzysztofowi uczniowie dowiedzieli się, kim jest oraz czym się zajmuje automatyk – robotyk. W trakcie spotkania padło wiele pytań: Czego trzeba się uczyć, aby zostać inżynierem? Gdzie powstały pierwsze roboty? Do czego możemy wykorzystać roboty? i wiele innych. Tato Alicji skrupulatnie odpowiedział na wszystkie pytania. Pozwolił również uczniom sterować robotem. Bardzo dziękujemy Panu Krzysztofowi Ziębie za poświęcony nam czas oraz przekazanie ogromnej ilości wiedzy.
„Gdy dorosnę, zostanę …” – innowacja pedagogiczna w klasie III.
30 września, w ramach innowacji pedagogicznej „Gdy dorosnę zostanę…”, trzecioklasistów odwiedził tato Alicji Zięby, aby opowiedzieć o swojej pracy. Dzięki Panu Krzysztofowi uczniowie dowiedzieli się, kim jest oraz czym się zajmuje automatyk – robotyk. W trakcie spotkania padło wiele pytań: Czego trzeba się uczyć, aby zostać inżynierem? Gdzie powstały pierwsze roboty? Do czego możemy wykorzystać roboty? i wiele innych. Tato Alicji skrupulatnie odpowiedział na wszystkie pytania. Pozwolił również uczniom sterować robotem. Bardzo dziękujemy Panu Krzysztofowi Ziębie za poświęcony nam czas oraz przekazanie ogromnej ilości wiedzy.
Archiwa
Kategorie